what to do?

Fredagskväll (eller snart i alla fall). Vad gör man då? Första givna svaret skulle kanske vara att gå ut. Tyvärr så är det inte roligt att gå ut själv och inte många andra som ska ut ikväll med tankte på att det är fest i kållektivet imorgon. kan vara en bra ide att spara pengar och endast gå på den festen med. Anda förslaget skulle vara att äta riktigt god mat, se en film och äta massa onyttigt och gott. Även här stöter vi på problem. Ikväll kommer nämligen våran soffa (och tv) vara upptagna av 4 st krigande killar. Jepp! Tv-spels kväll på kronhusgatan!

Kvällens planer är som sagt inte riktigt klara än men det spelar inte någon större roll för det är fredag :) Det är najs! Jag har haft en ganska härlig fredag. Vi hade dock ett seminarium om hegemoni i morse som jag ska skriva en inlämningsuppgift på men jag tror jag lämnar det till måndag eftersom det ändå inte ska vara inlämnat förrän på tors em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0