It is time..

Har varit SJUKT dålig på att uppdatera min blogg på senaste! Men nu ska det bli ändring på det! känner att inspirationen är påväg tillbaka. Allt är fortfarande bra här nere i göteborg, om inte bättre än nånsin!

Nu är det snart bara två veckor kvar tills man får åka hem igen :) ska bli sjukt roligt att träffa alla igen faktiskt. och sedan så saknar jag snön! jag tror det har snöat här nere sammanlagt nu i vinter. varav det en gång var fånigt lite och bara flög runt några flingor i någon minut innan det började regna igen.. En annan gång var på fyllan då vi ramlade hem kl halv 7 på morgonen och därför är det inte alls pålitligt :P Ingen kommer att tro mig ! Men den sista gången var det iaf. snö. nog pratat om snö :P men har hört att det är en massa hemma. Mamma skickade ett mms i morse och jag blev alldeles glad :D

hur som helst. mest en massa babbel idag men skyller på ovana :P

Måste bara säga att jag har sååååå upptäckt queen! Don't stop me now är min absoluta favorit för tillfället!

Lev och må!

Kommentarer
Postat av: Stina

queen är gammalt carro haa :D fast man kan ju upptäcka dem när som helst :p

2008-12-09 @ 21:07:56
URL: http://foolproof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0