Helg!

Som jag sagt tidigare så är det vår här nere nu. Det har varit så fint väder här nere de senaste dagarna. Man får verkligen mycket mer energi när det är soligt och fint väder. Sådär fint så att man aldrig vill gå in efter att ha varit ute. Var upp på taket och kollat in den gemensamma balkongen. Det kommer garanterat att bli grillfester där uppe nu när det blir allt bättre väder. Imorgon ska det bli 10 plusgrader. Det är helt otroligt! Jag tog en massa fina bilder med men har de tyvärr på den andra datorn så de kommer någon annan dag.

Igår var det den sista pubrundan för det här läsåret. Det var faktiskt väldigt roligt fastän jag tappade bort åsa ganska tidigt på kvällen och inte hittade emmelie. Kvällen gick i alla fall väldigt fort. alldeles för fort, som den alltid gör när man har roligt. Hamnade hemma hos ola på mellanfest och där delade vi tydligen 6 st på 2 flaskor mintuu. Det var gott men inte bra :P

Det var dock troligtvis den sista festen på åtminstone en vecka eftersom jag fick min hemtenta idag. Det känns faktiskt rätt bra. Den känns faktiskt inte helt omöjlig. Jag har redan börjat fila på den så har till och med tagit ut tummen som annars brukar sitta på jädrarns hårt.. Jag får förhoppningsvis mycket gjort nu från början då Andreas åker till Riga i början av nästa vecka.. Så lite distration som möjligt, te och en stationär dator --> receptet.

Kommentarer
Postat av: Ems

Carrotcake! Dags för uppdatering!!

2009-07-09 @ 12:11:26
URL: http://matkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0