Not very good at this :P

Jag har varit lite dålig på detta med att blogga känner jag :P men det beror nog på att det är så sjukt mycket att läsa hela tiden! Ska bli skönt att åka hem till påsk även om man inte kommer att vara ledig. Nu är jag dock less på att läsa fastän jag ska ha ett seminarium om Dahls, Bachrach and Baratz och Lukes teorier om makt imorgon. Det ni! Sånt struntar man i! :P Istället så sitter jag och slötittar på Fresh Prince i Bel Air istället. Kvalitetstid!

Jag måste även säga att jag är sjukt avundsjuk på alla som är ute och reser nu! Sigge har varit i västindien, Ems och Bobby är i Thailand/Malaysia och Jan och VJ är också ute och reser där nere! Tänk att det snart var ett helt år sedan vi var ute tjejer.. (Ems och Mads) Vi hade faktiskt sjukt roligt! Jag har suttit och tittat en hel del på youtube. sök på tubing vang vieng och njut :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är faktiskt väldigt konstigt att det redan har gått ett helt år och att det bara har gått ett helt år! fast inte riktigt.. och mycket att läsa är ingen ursäkt att inte blogga =p inte ens bakis fungerar =P skärpning fröken!

2009-02-20 @ 19:59:10
Postat av: Mads

oj det är jag som kommenterar!

2009-02-20 @ 20:03:30
URL: http://minamadelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0