Hur kan alla ha så mycket att göra hela tiden?

Alla håller på att prata om hur mycket de har att göra hela tiden vad gör de då egentligen? Vad gör ni? Jag kan inte förstå hur alla kan ha så mycket att göra hela tiden! Mest troligt är det mest att gå i skolan och att träna.. Jag har dock inte så mycket skola att gå till. För det första så har vi endast 4h föreläsningar utspritt på två dagar i veckan samt ett seminarie och före det andra skulle jag kunna sätta mig i biblioteket el cafet på skolan och läsa och träffa folk men det är ju aldrig nån jag känner som är där :P  Sedan skulle jag kunna börja träna men har kommit på att det känns ganska waste of money att betala 300 kr för att träna på ett gym när man kan göra det hemma eller ute. Detta har jag gjort idag:

1. Städat
2. Ätit mat
3. Sett på Big Bang Theory

Sedan kanske jag borde/kan aktivera mig mer och gå med i nån förening el dyl.. men jag är ju iaf inte stressad.. :) De enda aktiviteterna jag kan komma på att jag borde/kan göra är att:

1. Shoppa (brist på pengar gör dock detta alternativ omöjligt :P)
2. Skaffa ett jobb..

Kommentarer
Postat av: Mads

Jag tror inte att alla gör såå mycket, inte jag iaf, inte sånt som jag inte kan ogöra iaf =P sånt jag mest gör för att det är så roligt att inte plugga haha. Ska dock fixa gymkort imorgon! There I said it.

Men du skulle kunna läsa hela Prouts På spaning efter den tid som flytt, se alla Hitchcocks filmer, öva upp gitarr-spelandet, baka, träna ute =P eller varför inte läsa en extra kurs parallellt? Och inga ursäkter!

2009-02-24 @ 19:58:14
URL: http://minamadelene.blogg.se/
Postat av: valeria

usch nu får jag ångest för de där gymkortet som jag betlar 400 kr (!!) i månaden för.. är där alldeles för sällan.. och det är inte för att jag är stressad haha.. :P

2009-02-24 @ 21:47:40
URL: http://valleslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

alla verkar ha mycket att göra. och visst, kanske det är så... men allt beror från person till person! :)

jag har jättemycket att göra, jag ska jobba, ta körkort, spela sims och zelda, läsa 40 olika böcker nu på en gång, klippa och klistra i olika album från tidningar, rensa garderoben, eller nej, hela mitt rum. Dessutom så ska jag umgås med Markus, åka till USA, London och jorden runt!



Men hur mycket gör jag? Mjo, jag tar och läser böcker som Vickan lånat på bibblan, spelar sims ibland, jobbar, sover, är otrevlig mot markus och har körlektioner typ en till två gånger i veckan och sitter mest och gråter på lektionerna typ för att jag känner mig så dålig! Vad gör jag med? Går på stan på tisdagar för att sedan åka till mormor. Där har du mina veckor.



Och jag gillar mads förslag :) Dessutom kan du ju alltid köpa lite smink, och sen tokexprimentera med det! ;)

2009-02-24 @ 21:51:28
Postat av: steffa

hmf, det står inte i förra kommentaren att det var jag som skrev... fast jag antar att du redan har listat ut att det var jag som skrev ändå! ^^

2009-02-27 @ 09:42:55
URL: http://stefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0