You are my everest.

Först vill jag grattulera Stina på hennes födelsedag och säga att jag är sjukt nyfiken på vad som var i paketet som var som en stor klocka fast inte var en klocka... hmmm...

Idag så råkade jag sova lite länge eftersom klockan inte ringde imorse.. jag stängde inte av den.. den ringde inte bara. jag lovar. Hur som helst så kom jag till skolan precis i tid med att eftermiddagsföreläsningen om global governance. Det var faktiskt väldigt intressant synd bara att föreläsaren inte var lika bra som ämnet :P När vi väl är på ämnet så har vi faktiskt en lärare som är helt otroligt identiskt lik Dr. House! Bara 10 år yngre och inte lika bitter.

Sedan kom jag hem och satt och läsa mitt kära berg till jag fick ångest och istället började med nästa gruppuppgift tills jag insåg att jag inte ens förstår den. får diskutera med de andra i gruppen när vi ska plugga och titta på läkarstudenter.

Under de närmaste 3 veckorna ska jag skriva hemtenta, ha ett seminarie och göra 2 grupparbeten. Allt detta med hjälp av de böckerna jag inte läst ut än.

Here is my everest! Enjoy and feel the positive energy.


Kommentarer
Postat av: Stina

det var ett par guld örhängen och tandborstar :p

2008-10-09 @ 22:29:57
URL: http://foolproof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0