Nu är det tentadags!

Om precis 23 minuter så ligger min hemtenta uppe på kursportalen. Det känns smått nervöst. Men det lösr sig nog. kan hända att jag ringer runt till alla jag känner och dampar (en liten förvarning) Men men.



Det som är så najs med Göteborg är att det är så sjukt fint på vintern. här to vi en paus i vårt grupparbetade och satt och solade i en halvtimme i vår lilla trädgård med äppelträd. Vi har äppelträd på skolan! Det är ju perfekt. :)


Önska mig lycka till på tentan :D

Kommentarer
Postat av: Ems

Fan va härligt det ser ut :) här skrapar vi rutorna på mornarna, och kvällarna med för den delen :S

2008-10-22 @ 18:47:13
URL: http://matkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0