Dagens filmtips!

I väntan på min kära tenta som kommer om exakt tio min så tänkte jag komma med dagens film tips!




För någon dag sedan så såg vi på filmen Big Fish av Tim Burton. Jag måste bara säga att den var sjukt söt. Det gör en verkligen inspirerad. När det enda man sitter och läser om på dagarna är krig och att världen egentligen är en hemsk, sjuk plats så är det verkligen underbart att man kan komma hem slå på tvn och se att världen också kan vara alldeles galen och sådär mysigt knäpp :D Det är som det ska vara. Då blir man lite glad innombords! Se den!

Kommentarer
Postat av: Ems

vetdu, jag tyckte inte den var så jäkla bra ändå, tror inte jag har sett hela i ett svep, men var den inte långsam? Gillar Tim Burton och roligtory, härliga bilder å så, men seg.. eller?

2008-10-22 @ 18:46:27
URL: http://matkala.blogg.se/
Postat av: Mads

Jag har inte sett den där. Har den hemma dock så kanske blir så småningom =)

2008-10-22 @ 19:02:46
Postat av: Ems

Carol, du borde lägga upp en profilbild på dig, miss your sweet cakeholesmile :)

2008-10-23 @ 12:46:23
URL: http://matkala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0