Life

Och sedan så skulle det behöva gå och bli komplext med, usch.

Aja, ikväll det i alla fall fredag. har valt vilka av de tre alternativen jag ska närvara på. Schemat för resten av dagen blir; fika med kusin, inhandla drickbart, vinkväll hos Victor 1 och sedan "ett awesome gråtkalas" (avskedsfest för Viktor 2 och Charlie). En perfekt fredag med andra ord =)

Imorgon ska jag antagligen packa ner de sista sakerna i min föredetta lägenhet inför flytten på söndag. Sedan så kanske jag hittar på något med Kivi och hennes vänner.

Söndag är det flytt till Gårda. Hjälp av trevliga vänner och ev. flyttpizza? Bra blir det iaf.

Helgen är i alla fall fullspäckad. (Det bör även nämnas att jag ska sammanfatta bakgrunden till folkmordet i Rwanda och läsa kurslitteratur under den här tiden)

Ha en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0