Lite bilder...

Hej alla glada.

Denna dag har varit mycket trevlig. fick tillbaka vårt grupparbete om globala miljöproblem och efter lite kritik på det första grupparbetet kändes det skönt att få mycket beröm. Den enda kritiken var att vi hade varit FÖR ambisiösa och bifogat texterna. Sedan så har jag i och för sig inte gjort så mycket utom att pluggat och varit och tränat. Det är kanske därför jag är så sjukt nöjd nu :D

Det är rätt kul det där ändå. jag vet inte vad det är men man är nöjd, glad, pigg. och det är ju så det ska vara! Träffade dock en läskig man på gymmet idag. Han stod och pratade med mig i en kvart när jag sprang och sa att han hade tittat på när jag tränade och tyckte at jag var så duktig. Han tyckte att vi skulle byta mailadresser och börja träna tillsammas.. Så nu har [email protected] en ny träningskompis om hon så vill det :P Grattis. Enjoy!

Hur som helst så ska jag dricka massa chai-te nu (vilket jag har upptäck är LJUVLIGT! och som jag får dricka nu när jag varit så duktig och tränat). Har tänkt att vara duktig och lägga upp en massa kort här nu på lägenheten etc. men har hmm.. förlagt min kamera sen vi flyttade hit '8för två mnader sen :P) och hittar den inte så det blir från mobilen därav kassheten på kvaliteten ;)

Och Mads, jag hade och har glass hemma :D


badrummet när vi flyttade in. Sjukt najs med jätte många hyllor och egna badrumskåp! VICTORY!


köket när vi flyttade in.


det ska upp nån form av skynke bakom :P men det är ett senare projekt

Kommentarer
Postat av: Stina

gillar badrummet :D hitta kameran och ta bättre bilder ;)

2008-10-08 @ 19:55:00
URL: http://foolproof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0